Thursday, November 18, 2010

WHATTAHELL?!







You think i'm too stupid not too know you're actually talking about me on your blog? Well FYI, i doo. I was quite shocked when i actually read your blog and you wrote and said i actually told Cikgu Asiah you liked 'HIM'. And please get that checked again because i did'nt even told cikgu asiah his NAME okay! 
I just said you liked someone, that makes a really big difference, and the other one was when i used bad words towards you, and when i mean bad, i really mean it and 
I'M SORRY.


I did'nt even know you would be touched by what i just said, i'm soryy i'm soryy i'm sorryy i'm soryy, 
i could say it all over and over and over and over again if i could, but i don't have much effort to do that.
Oh puh-leaseee, like you never told cikgu asiah who i 'like', whoaaaa. So i'm the not-innocent one? 
You told cikgu once and i bet you already forgotten that because you'll blame it all on me and told me you did'nt tell her, shitt laa mann.




And the other one, yahh, there's more. Was when we're at the 'BILIK GURU'. Sorry for missunderstood you, weyh. Aku cakap camtu pun tak boleh ke? Salah sangat ke? Bukannya aku nak cakap kau ni tah pape ,perasan, bangga ke whatever semua tuu, nak cakap sikit pun dah touching. And when aku cakap aku 'taknak kawan kau', or 'eyh dia ni dah cakap lepas selepastu taknak bagitau dah'. Darn itt, i'm just tryingg to joke with youu, jangan laah cepat ambil hati, macam laah aku boleh tak kawan ngan kau? Aku dah kenal kauu cukup lama dah. Kalau nak cakap, berapa bulan dah, aku tak pernah dapat kawan yang baik hati and caring macam kau and diaa, ni second time aku boleh dapat kawan yang sangat setiaa kat aku. Kalau yang budak hot hot dua orang tuu control aku cam hambaa dulu kau tahu, aku menangis setiap hari sebab diaorang tuu. Tapi bilaa aku kenal kau ,aku dah rasa legaa and kepercayaan aku kat kauu memang besarr. Aku selalu percayaa kau and aku tak penah pun salah sangka kat kau yang takut kau pernah tipu aku ke whatever laah, sebab aku tahu kau takkan buat camtu kat aku. And babe, yang aku jerit kat luar tingkap tu bukannya nak tarik perhatian, aku tak segedik tuu, nak terhegeh-hegeh buat bendaa bodoh camtuu. Aku just cakap sekali tu je kan? Pastu takde dah aku jerit cam orang gilaaa lagi kan? 


Tolonglaah faham, pleasee laaa, si diaa tu memang dah tahu lamaaa gilaaaa aku suka budak tuu, kau punn dah tahu laah weyh. Aku sendiri cakap kat kau yang aku susah nak lupakan budak tu, tapi bilaa kau ungkapkan kat aku yang kau memang dah fall in lovee with himm gilaa gilaa tu, aku rasa bersalah nak bagitahu kau aku suka sapa sebab kau kawan aku and aku pun nak jage perasaan kawan aku jugak, and last sekalii. It's okay if you really dont trust me anymore, 
i understand and you have your rights to dooo that .FULLSTOP.





Akhir kata, maafkan aku :'\

YOU TAKE WHAT YOU CAN GET AND DIE WITH IT.