Thursday, December 29, 2011

Screw everything lah

EVERYBODY.. JUST STOP!

Your post. Heh, you can tell it's for me.
 Dude, you can just say it through my face not your blog.
I don't care, seriously even it will embarassed me ke apa ke but seriously, you don't have to kutuk me on your blog.
Yes, it does hurt to tell you the truth and I know it's doing the same thing to you.


Sorry I made you terasa and all, takda niat pun. I'm just saying what's right to be said.
Better aku cakap dulu before orang lain cakap. I bet there is someone out there who's thinking just the same thing like I do. Who knows kan.
Btw, you don't have to say I'm bodoh ke apa ke, you DON'T have the rights to say such bad words to me.
Mark my words back again, YOU DONT!
Lain lah kau mak aku ke ayah aku ke apa, ni kawan baik aku weh. KAWAN. BAIK. AKU! 


And babe.. Kalau aku bodoh,  I don't even go to school or even have a brain.
Yeah, try finding the definition of stupid okay. Tak pun buka kamus dewan edisi 4 (:
Ada ke dalam post aku, aku cakap kau bodoh ke barbie ke bengong ke. Tak kan?
So kenapa pula kau yang lebih-lebih? Aku rasa tak perlu pun nak maki-maki aku sangat. 
Cakap aku berlagak bagai, amboi amboi, suko hati mung jah nok panggil ore gitu, napar kaghe.


And PLEASE SEE: Aku dapat iPad ke, iPhone ke, blackbeghy ke, iPhone 4S ke, DSLR sekalipun. (Eventhough I don't have one.)
Aku tak tulis kat status kot, jangan nak buat fitnah weh. Tak pernah kot aku nak cakap kat status ke apa.
Kau tak percaya sangat cuba kau buka balik status aku yang dulu-dulu tu, ada ke weh ada?! Aku rasa takda. (Itupun kalau kau sanggup)
Kau jangan nak cakap sembarangan kalau takda bukti weh, and oh lagi satu, bila pula aku ada buat post pasal aku dapat iPad baru bagai, aku pun tak ingat apatah lagi kau.
About aku dapat Ipod touch awal tahun tu adalah aku buat post cause hadiah 5A's aku. 

Aku tulis hanya beberapa ayat je doh, mak aii kau balas boleh buat perenggan.
Ye aku tahu salah aku juga, memang aku tak patut cakap macamtu sebab kau pun ada hak kau nak tulis apa-apa pun kan, tapi ini pun pendapat aku juga. Apa yang aku rasa, aku tulis lah.
Kalau kau tak setuju dengan apa yang aku rasa, dah just diam tutup mulut. You don't have to do anything pun sebenarnya. But it turned out, you did. 



Btw, alang-alang kau dah baca blog aku ni kan. I just want to say..
Hi there, you've changed. Alot. Remember me? Your so-called-bestfriend for life? 
Have I ever crossed your mind?
Oh no? K. Byee.




Lastly, I'M SORRY. SO DAMN IT SORRY. IMMA JERK, I KNOW.
Oh weh before that, aku dah lama cermin diri aku. Kau bila nak cermin diri kau pula?


Dah, aku malas nak gaduh dengan kau. It's a a waste of time. Kbye.



Kawan lupa kawan, itulah kau :')
Aku nak tanya kau lah kan. Kau tak pernah pun nak mengeffortkan diri kau untuk call aku ke message aku ke tanya khabar pasal aku kan? It's not like I'm asking for one, but weh kau tak call aku langsung since aku balik from asrama lagi. Ya Allah sedih gila aku tahu. Kenapa lah aku rasa aku ni macam syok sendiri kat sekolah doh konon lah kan balik cuti sekolah nak meet kau gilaagilaa bagai, tapi kau tak rasa benda yang sama pun sebenarnya.
Ihh, I was sooo stupid back then. Now I know, you're not my true friend. 
 I thought you and I, we have something there.

Hmm, kalau itulah namanya kawan baik.


Then I'll back off. You're so much better off without me cause you have her. 
I know that. Btw, thanks for the moments. I appreciated it. 
Every second of it.




Dah, I'M SORRY OKAY? FRIENDS? :|







Yours truly,
A piece of nothing







YOU TAKE WHAT YOU CAN GET AND DIE WITH IT.