Monday, January 03, 2011

Perempuan tak sedar diri :P

Okayy, like WATAFAKKK laah kau perempuan? Shial laa kau. Kau ingat aku tak baca ke blog kau doe? Ewahhh, manis nyaaa mulut kau cumaa kurang sikit garam. Takpee, biar aku tambahkan garam sikit eyh. Aku dapat interview tu pun takda sesapee tolong aku okayy mothafuckaaa! Kau ingat sijil aku  bolaa jaring je ke tambhi? Haha, banyak lagii doee. Kau bukannye kenal aku sangat pun. Sekolah lamaaa pun kau tataw aku jadi apaa, tapayaaa nak kecoh laaa. Kau dapat skolaaa tu pun aku rasaa ada orang tolong kau, kan kan kan? Heh, aku tawlaaa babe. Aku ni stalker yang pro punyaaaa, so dont mess with me bebeh! Tawlaaa kau nanti.

One last word, murid biasa pun boleh kalahkan pengawas jugak okayy. Kau ingat yang tokoh2 murid semua tu bukan murid biasa ke? Eleh, bagak ahh kau. Tengok habis mood aku dah lain ni. W H A T E V E R okay! Malas aku nak layan kau dah, macam S+H+I+A+L jee ,bubbye orang gilaa yang bernama MARDIHA (:

YOU TAKE WHAT YOU CAN GET AND DIE WITH IT.