Friday, December 31, 2010

Oh no MANNY :O

Just now ,aku baru turun ,hell yeah. See ,kalau dah berhadapan dengan laptop ,ta pegi memanaa dah aku weyh. Tadi dorang sambut pun aku duk termenung kat laptop jee. Haha ,alaaa buka laa juga TV3 ,tengok apa terjadi. Hmm ,takda papa pun ,bunyii kepamkepum je lebih and then banyak laa orang dok posing-posing depan camera man ape tah ,haha. Terus tukar channel 713 ke tak ingat laa ,gempak shial. Aku bukak terus keluar Justin Bieber aku performing live lagu prayy ,hehe. My lucky day babe. Ada jodoh kud ,bhaha :P Dah lebih dah tu.


Hmm ,masa turun tuu jugak ,my bro cakap manny lemas? Eyh not lemas but i guess ,welk. I don't care laa but what i know is that manny jatuh dalam pool. God ,jantungkuu ini sudah berdegup-kencang habis babe. Nak terkeluar dah rasa-rasanyaa. Oh btw ,manny is my lil angel. ( My cat laah ,pfftt ) .Smally manny ,auww. Yang second paling comel pula tu ,time my bro cakap camtu ,Ya Allah. Banyak soalan yang aku nak tanyaa ,tulaa ni laaaa ,tapi tahutahu laa abang aku ni ,buad dek je then sambung main CityVille apekebende tah dye tuu. But Syukur Alhamdulillah laa manny okay-okay ajaa ,manny swim nak selamatkan diri diaa. Ya Allah ,tuhan je tahu betapaa terharunyaaa aku kat manny ,sedihhhhh! Aku tataw laa apa akan terjadi kalau takde manny ,dahlaaa kitaa baru kehilangan teddy ,hmph hmph :'(


Ta sanggup nak kehilangan lagi satu pula. Yeah ,masa tengah jalan-jalan nak cari makanan juga ,haha. Lapar siott* I saw manny lying down on the sofaa diselimuti dengan kain. Badan dye sejuk ,sedih aku tengok dye tidurr ,mesti letihh! So aku usap-usap laa kepala dye then dye celikkan mata dye pastu dye kenyit kat aku ,auwwww. COMMMELLL WEYHH ,dengan hidung pink dye tuu lagilaaaa buat aku geram ,haha. Mannnyyyy ,don't ever buat camtu lagi ,tulaa .Suka sangat lompat sini-sana kan dah jatuh dalam pool ,hmm~







I LOVE YOUU MANNY BOO :-D


YOU TAKE WHAT YOU CAN GET AND DIE WITH IT.