Wednesday, September 29, 2010

IHATEYOUUU (!)

-friendship never lasts-
I I thought friends were supposed to be liddis, but i guess, i was wrong, after all *I

Why do people on this earth always have such cruel friends, so heartless, selfish, and never thinks about others. Well, those kind of people should be hated, disposed, despited! Well,talking bout' friends, there's this group of girls who used to be my bestfriend, USED TO! But now,she changed into someone different, someone i don't even know anymore, a complete stranger for me, haih, sedar laah wahai saudarikuh, 
betina sundal yang kau kawan tu telah mempengaruhi kau dengan melakukan perkara-perkara yg tidak elok and fyi, manusia ni bukannya ikhlas kawan kau pun. 

 "she'sthestupiddestbeastplustheweirdestugliestdumbestdoofususelessboyannessebitch"

 
Gosh, i finally spread the words, i feel so relieve, sigh* I always wanted to say that infront of her uglyface, 
but well, gonna do that fr sure, you'll just wait, miahaha. Someday, i'm gonna humiliate you like you humiliated my friend, which you dont have to know who. Deyy, cakap orang, sedar diri jugak laah babe, kau memalukan diri kau sendiri je! Ishishish, kesiann kau laah. Aku turut simpati, kau laah manusia yang paling hodoh and yang paling keji yang pernah kulihat, euw. Apasal doe ada jugak eh manusia cam kau hidup kat mukabumi yang cukup indah ni, tak patut betul.Okay derr,pity youulaah, kena maki tak tentu pasal.You dont have to ask me who, i bet you're gonna know this humanbeing one day. Biar kau menangis kerna malu macam kau dah buat kat banyak orang and aku berjanji aku akan sangat menikmati saat kau dipermalukan itu ye perempuan, cepat-cepat laah sedarkan diri kau tu cik ehem-ehem -,-


And yeah, one more, perempuan. Aku tahu laah kau tu dah rapat ngan dia, terhegeh-hegeh cam nak mati ,rampas kawan baik aku yang paling aku sayang, asal huh kau? Apa yang kau tak puas hati? 
Nak balas dendam ke babe? Haha, boleh blahhlaah kau, aku takkan pernah biar kau amik dia dari aku, 
and please laah weyh, jangan nak gedik and perasaaaan sangat kat sekolah, cermin dulu diri kau tu sebelum aku yang cerminkan! Cermin kat diri kau tu dah cukup besar dah weyh!




Sincerely, Amira Syahira Ahmad Rashidi.
You know this letter is for you, my dear dear NURUL SHAZWANI sayang (:











YOU TAKE WHAT YOU CAN GET AND DIE WITH IT.