Friday, June 03, 2011

QILAA KHALIT ♥

NUR AQILAH KHALIT

Ini kawan sehati sejiwa aku. Dia tersangatlaah baik, tersangatlaah comel and caring GILAA :D  
Eventhough aku dengan dia tidak seberapa rapat, tapi,
KAMI SALING MEMAHAMI ANTARA SATU SAMA LAIN.
 Qila ni BANDGIRLS, ecece. HARHAR, she's an amazing TRUMPETER (Y)
Aku tabik kat dia. Qilaa, stay S-T-O-U-G-H eyy babe. Stay sampai F5, kalau tak, tembak kau xD
Qilaa, I can tell her everything, aku suka talking-talking sama dia eventhough dia ni kadang-kadang memang agak blurr, haha. JK JK :D
Qilaa and aku kadang-kadang berfikiran sama, kita ni mindmate kan qila kan? Haha,
Qilaa, if ada problem, cecite cecite kat aku. Aku pun mesti akan cecite cecite kat dia. And kami akan saling bantu membantu, yeke? HAHA.
Dia ni ada toeng F3, namanyaa kak truttututt. Teehee, unknown -,-
Mereka sangat comel together, uwahhh :D
Whatever it is,  Qilaa is my friend, my goodgood friend. Qilaa, kau baik, aku sayang kau.
Qilaa seporting, aku sempoi. Qila busy aku pun busyy. 
QILA GILA, MISHA PUN GILAA, HIKHIK :B
Dia ada blog, ADMIRE blog diaa, comel macam tuan dia, hihi.
Ni link dia, follow follow laah ehh (:
http://qilapunyestorylah.blogspot.com/
 
Kitusahajasetakatini, sekian terima kasih.
Psstt* I LAFF YOU QILA :')


Yours truly,
mishaa xoxoxo


YOU TAKE WHAT YOU CAN GET AND DIE WITH IT.