Tuesday, March 15, 2011

I love you ilyaa izzati :')

Aku rinduu duduk dengan kau dalam class dulu, aku rindu bising dengan kau dalam class, aku rinduu PJ dengan kau, aku rinduu bergilaa-gilaan dengan kau lyaa, aku rinduu tengok kau ketawa, aku rinduu dengar jeritan kau yang boleh masuk dalam drama tu, aku rinduu hangout dengan kau, aku rindu kau sleepover kat rumah aku, aku rinduu senyuman kau, aku rinduu semua benda pasal kau lya :')

Ta terkataa lya, biar jelaa terbuku kat dalam hatikuh ini. Wahhwahh, jiwangnyaa, hihi. Tapi tetap BENAR apa yang aku cakap ni. Ta main-main, kaulaaa bestfriend aku paling first lyaa and bestfriend aku yang paling aku sayang selama aku hidup ni, kau laa yang paling aku percaya and paling best laa aku cakap. Ta menyesal aku kenal kau Ilyaaaaaa weyh. Jauh mana pun aku pergi, takde sesiapa pun boleh ganti tempat kau ♥♥♥




I LOVE YOU BESTFRIEND FOREVER :')



Forever yours,
mirauwwrmu xoxoxo

YOU TAKE WHAT YOU CAN GET AND DIE WITH IT.