Thursday, December 30, 2010

Judge me some more ,


Okay seriously ,who the hell cares? I know laah i'm not perfect and all ,i don't care if my body is not like other's ,i don't care how i look like ,i just really care less about that kind of shits and all. I don't wanna be concious anymore ,please can you just let me be myself? Ini badan aku ,suka hati akulaa nak buat apa. Aku gemuk ke kurus ,should you care? And god ,senang je cakap my body ikut my mum. I know laah my mum is kindaa mok ,haha. No offence okay ma. But tapayaa laa nak membabit kan my mum or even nak membandingkan me dengan orang lain. 

Erghh ,buat sakit hati jee. Remember ,i still have feelings ,dahlaaa cakap depan orang ramai ,malu laaa aku doeeee. Aku bukan patung ke apaa benda ,aku masih ade perasaan. And then ,nak membandingkan me and your daughter. Ohmygayyy ,i know laa she is kurus. But i just don't care ,one day aku kurus laaaa ,aduyyy.Takpee ,judge me lagi ,then baru aku lagi bersemangat sikit. Hmm ,diaa tataw pun aku menangis just sebab diaa cakap camtu. Okayy ,sapa tak kan? Cubaa korang bayangkan kalau your own ....... malukan korang depan orang camtu ,i mean depan orang yang memang kenal kitaa laa .Mestilaa terasaaa ataupun macam sedih kan? Time aku duduk kat mejaa tu aku tahan je rasaa sakit hati and ergh. Memang ta terkataa la. After the whole thing ,aku terus lari naik atas. Mannn ,sakit hatii gilerrrrrrrrr!



YOU TAKE WHAT YOU CAN GET AND DIE WITH IT.